Często zadawane pytania

Ile kosztuje usługa APPZ?

Ceny znajdziesz w zakłdce oferta.

Czy konsultacja jest bezpłatna?

Tak, pierwsza konsultacja po wypełnieniu naszego formularza kontaktowego jest bezpłatna. Aby otrzymać poradę z naszej strony należy wypełnić formularz, zaznaczyć “Konsultacja/poszukiwania” i odpowiedzieć na nasze pytania.

Jak mogę umówić sprawdzenie samochodu wybranego przeze mnie?

Należy wypełnić formularz kontaktowy i zaznaczyć w nim opcję “Umów sprawdzenie”.

Czy mogę otrzymać rabat na usługę?

Tak, jeśli jesteś naszym stałym klientem 🙂 

Z czego wynika koszt dojazdu?

Koszt dojazdu pokrywa koszt paliwa, opłat drogowych, zużycie samochodu oraz nasz czas spędzony w trasie.

Ile wynosi czas oczekiwania na sprawdzenie samochodu poza pakietem?

Sprawdzenia w Trójmieście i okolicach oraz Warszawie staramy się wykonywać od ręki. Trasy w obszarach 100 km od  Gdańsk lub Warszawa zazwyczaj wykonujemy w ciągu kilku dni roboczych. Sprawdzenia powyżej 100 km od Gdańska lub Warszawy planowane oraz wyceniane indywidualnie w zależności od dostępności terminów.

Jaki jest zakres oględzin samochodu?

Oględziny, niezależnie czy dla klienta pakietowego, czy poza pakietem, mają identyczny zakres i obejmują: sprawdzenie stanu wizualnego, sprawdzenie stanu blacharsko-lakierniczego, określenie rodzaju i zakresu szkód (jeśli były), dokładne oględziny wnętrza (wyposażenie, pirotechnika), rozruch silnika na zimnym oleju, sprawdzenie stanu i ocena pracy silnika na zimnym, rozgrzewającym się oraz gorącym silniku, sprawdzenie podwozia oraz ścieżka na SKP (hamulce, amortyzatory, zawieszenie, wycieki, korozja), jazda próbna, diagnostyka komputerowa, wycena napraw i wkładu na start, negocjacje ceny (od kwoty, którą wynegocjujemy pobieramy 25% prowizji).

Czy klient musi być obecny przy oględzinach?

Klient może, aczkolwiek nie musi być z nami na oględzinach. Może nam to  zlecić w pełni zdalnie.

Jak wygląda komunikacja podczas oględzin? Czy klient otrzymuje raport z oględzin?

Najczęściej jesteśmy z klientami w kontakcie telefonicznym oraz przesyłamy zdjęcia/filmy za pośrednictwem dogodnego dla obu stron komunikatora. Chociaż nasze oględziny odbywają się wedle naszego autorskiego raportu-planu, klient nie otrzymuje go do wglądu. Po dokonanych oględzinach, i zaakceptowaniu samochodu, klient otrzymuje od nas mailowo podsumowanie wykonanej usługi oraz uwagi dotyczące pojazdu. Oczywiście, są to uwagi tożsame z wcześniej otrzymanymi zdjęciami/filmami oraz odbytą rozmową telefoniczną.

Od jakiej kwoty naliczana jest prowizja za negocjacje?

Od różnicy pomiędzy kwotą wyjściową, a kwotą ostatecznie zaakceptowaną po oględzinach pojazdu. Prowizja za negocjacje jest płatna jeśli samochód zostanie zakupiony. Nie podlegają opłacie negocjacje, które nie zakończyły się zakupem samochodu.

Czy jest opcja pośrednictwa w podpisaniu umowy, odebrania pojazdu od sprzedawcy, transportu do serwisu pozakupowego lub podstawienia samochodu pod dom?

Tak, są to jednak usługi nie wchodzące w zakres i cenę pakietu poszukiwań lub sprawdzenia; są za każdym razem wyceniane indywidualnie.

Czy udzielacie gwarancji na zaakceptowane samochody?

Nie udzielamy pisemnej gwarancji, ale w naszej umowie znajduje się zapis, że jeśli w samochodzie jest wada, o której klient nie został poinformowany to naprawiamy na swój koszt, a jeśli wystąpiła poważna usterka możemy naprawić lub podzielić koszt serwisu, ale musimy wykonać diagnozę u nas w warsztacie!

Nigdy żaden z naszych klientów nie został nigdy pozostawiony na “lodzie” w razie usterki samochodu kupionego z naszą pomocą. W zależności od wady, która występuję wspieramy podziałem kosztów lub wsparciem w diagnozie lub naprawie.

Jakich mierników lakieru używacie?

Używamy polecanych przez nas mierników firmy Blue Technology.

Jakich komputerów diagnostycznych używacie?

Używamy Launch, ThinkCar oraz Xscan